pátek 8. dubna 2016

Dobrou noc!


Z hlavy mám včelín a v ní milion včel...

Studí mě nohy a taky ruce...

V žilách mi putuje kofein ze dvou káv... 

Ve sluchátkách slyším, že mi "ujel vlak" ... výstižné v mé situaci!

Na jednu myšlenku se nabaluje sto dalších... 

Zkouška ve škole (marně hledám tu jistotu ) !... 

Jen Tě Bože prosím ať mi ta pouzdrová sukně co jsem si objednala sedí tak rovnou i ta halenka! Moc moc prosím...

A kdyby ne, mám záložní plán! Cha!.)

A co potom ty lesklé lodičky! Jen ať na mě mají číslo! 
... 

Takové starosti prosím mám!  

Ale ta škola to je Vážení vážná věc! To zas jo!

A potom mám usnout...

Chci mít po zkoušce ať se můžu zase nudit a nadávat na nespravedlnost:)) (na tu nespravedlnost si stěžuji vlastně víc, než kdy jindy )

A taky se mi stýská! 

Ještě, že mám zítra dovolenou! 


Dobrou



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living