čtvrtek 6. září 2012

Vůně domova



Co se týče mě nemám ráda aromatizované vůně, které jsou chemicky vytvořené a upravené. Ale jeden tento osvěžovač vzduchu stojí za hřích. Pořídila jsem si ho před rokem a od té doby si nekupuji jiný. Dnes jsem tomu neudělala jinak a zase jsem si ho koupila.
Jak sám název napovídá jde o osvěžovač Brise- vůně čistoty. Ráda bych Vám tu vůni popsala. Vůně je velmi lehká, čistá, voní prádlem usušeného letním sluncem, vůně bavlny, vůně čerstvého horského vzduchu, Vůně není vůbec agresivní, ba naopak velmi křehká, svěží. Nemusíte se tak bát, že Vás z toho rozbolí hlava jsem na tohle dost citlivá. Osobně nepreferuji vůně vanilky, čokolády, malin a dalších aromatizovaných přípravků, ani vůně orchideje mě neoslovila. Na trhu dnes seženeme velkou řadu těchto přípravků, stačí si vybrat.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living