čtvrtek 6. prosince 2012

Vánoční věnec na dveře

Vánoční věnec

... Můj první ručně dělaný Vánoční věnec na dveře... 



... Vyráběný zlatými českými ručičkami,  ale připomíná mi to  věnce z amerických filmů jako např. Sám doma...

Vsadila jsem na zeleno- červenou kombinaci, protože je to velmi elegantní a na Vánoce obzvlášť:) 


Postup je velmi jednoduchý: 
Potřebujete: 
  • Korpus 
  • Jehličí v mém případě keř Buxusu
  • Rybářský drátek
  • Ozdoby 
  • Nůžky 
  • Trošku zručnosti, kapičku trpělivosti a chuť do práce! Výsledná práce zaručena!



3 komentáře:

  1. tak ten nemá chybu :) povedený kousek ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Market děkuji moc:) nechala jsem se inspirovat internetem, kde měli podobný... a klasika u mě vítězí na přímé čáře:) Ale díky je to pro mě čest!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living