pondělí 27. května 2013

Tak jako...

Slunečnice každým dnem... 

otáčím se za sluncem... 

Hezký den,
  
Dnes na téma slunečnice. Venku prší tak něco na lepší náladu. Letos se bude moje zahrada nést ve znamení slunečnic. 

                ...Kam se podíváš uvidíš slunečnici... 
                   ... Že by nové motto? :)


Některé semínka jsem zasadila přímo do země... to by,ale na zahradě nemohli být hlemýždi:) Ale i ty už jsou krásně vysoké cca 35 cm ... některé jsem zasadila do květináče a ozdobila do plechového kbelíku... 


Cca za 10 dní semínka slunečnic vykoukla... Mám z nich radost...



Zde už můžete vidět fotografii z dneška... Jsou krásně velké, některé už jsem přesadila jinam. 


Nemůžu se dočkat, až budou rozkvetlé. Až veškeré rostliny na zahradě ožijí... 

Bylinky krásně rostou, pažitka je nejlepší ke snídani, a libeček se hodí nejlépe do polévek a k rybám. A první várku máty už suším... O bylinkách někdy příště na blogu. 

Mějte krásný nový týden 
Lucie


2 komentáře:

  1. Krásně se kyblík zazelenal:-))) Taky jsem pro jistotu slunečnice strčila do kelímku, a některé i ven, jenže nevím nevím, slimáci úřadujou:-)))
    Ajka




    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living