čtvrtek 20. června 2013

Pěkný den,
To máme, ale vedro!
Vůbec mi to nedělá dobře…

A tak jsem si udělala DOMÁCÍ LIMONÁDU! 



Zbylo mi ovoce tak jsem toho využila... třtinový cukr, voda, citrón, máta, led a ovoce všeho druhu v mém případě (ananas a broskve) Mňam:)

 I rozinky jsem přidala do limonády. 
















Včera jsem se dívala na Jamie ho roztančenou kuchyni... (zahlédla jsem jen kousek, nevím jak se to přesně jmenovalo, ale kdybych Vám to měla popsat vypadalo to jako česká zapečená bábovka s medem:) 

Hned jsem dostala chuť na jáhelník. Nezbývalo nic jiného než koupit suroviny a jáhelník si připravit. 

Jáhelník jsem dělala podruhé a musím uznat,že mi moc chutná. 



A tady je výsledek:)  Jáhelník mám moc ráda, i když jako malá jsem ho v oblibě neměla:) Asi si každý představíme chuť školní a předškolní jídelny. Já tedy ano:(

Recept na Lucčin jáhelník. 

Suroviny: Jáhle, mléko, cukr, ovoce podle Vaší libosti, trochu másla, vejce,citr. šťáva z ( půlky citronu)  

Nejprve opláchnu ve stud. vodě jáhle, a poté je spařím (2x), zaliji stud. mlékem a nechám vařit na kaši, přidám cukr, hrozinky, žloutky promíchám s citronovou šťávou a do vychladlé kaše zamíchám, poté do kaše přidám ušlehané bílky. 

No a poté kladu do pekáčku - Pekáček jsem vymazala máslem, první vrstva kaše a poté ovoce a tak pokračujete, na poslední vrstvu dávám kaši. Ovoce lze kombinovat:) 

Výborný a lehký recept nejen pro teplé dny, ale výborný je i v zimě. Dá se jíst studený i teplý. Dobrou chuť.) 

Mimochodem dnes je to 100 - stý příspěvek a to díky Vám a Vašim komentářům. Díky moc:) 

A co Vy? Děláte Jáhelník i svým dětem? 

Krásné dny 
Vaše Lucie


4 komentáře:

  1. Dnes jsem si taky dělala limonádu buď z máty nebo meduňky.
    Jahelník mám moc ráda. Nejraději s meruňkami, jsou výrazný. Vždy když je v nabídce na oběd, tak si ho dávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meduňku bohužel nemám, ale vím, že se také do limonády dává:) Meruňky mám taky moc ráda:) L.

      Vymazat
  2. Ahojky Luci to je krásný blog a přiznám se že jahelník jsem nikdy nedělala ale láká určitě vyzkouším s ovocem to já můžu ...nevím co na to rodina tak budu spokojená sama:-),,,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný pátek. V těchto letních vedrech je to vynikající a snadno stravitelné. Příště dám i jiné varianty ovoce. Já myslím, že rodina bude spokojená. Krásný den, L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living