pátek 12. července 2013

Páteční odpočinek

Krásný pátek!

Dnes relaxuji a prohlížím si Vaše blogy a inspiruji se.
A dekoruji...
(teda spíše jen tak v myšlenkách, co kde vylepším)
Jsem ten typ co co by pořád něco měnila,dekorovala a vylepšovala. Přitom jsem  minimalistka!  

Venku je nevlídno... Fouká silný vítr
tak proč to nevyužít! 
Na třešně je chuť pořád! 
I na citronovou limonádu...
(teď by se hodil teplý čaj s citrónem) 

Mějte krásný víkend 
a díky za komentáře
Lucie  


7 komentářů:

  1. Luci i já zavítala na tvůj blog,jsou tu překrásné fotky a ty třešně...páni.krásný nadcházející víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný nápad, třešničky do sklínky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak z něčeho obyčejného může něco pěkného vzniknout že? L.

      Vymazat
  3. A vydrzi listky tresne dyl svezi??Krasne letni naladeni,skoda,ze uz tresne nemame,ale stihla jsem upec,nechces vhodit do prispevku recept na tvarohove piskotove testo,resp.kolac s rybizem??

    OdpovědětVymazat
  4. Kači to je velmi jednoduché. Nerada peču složité recepty. Stačí upéct piškotové těsto. ( základní recept - 6ks vajec, 120 g. cukru, 120 g. polohr.mouky. a 1 kypř.prášek) Mouku smíchej s kypř. prášekm. Bílky ušleháš zvlášť, poté do jiné misky ušleháš žloutky s cukrem. Do té směsi s cukrem a žloutky přidáš mouku s kypř. práškem a nakonec ty bílky. Pečeš na 180 stupňů asi kolem 20 minut( každá trouba peče jinak) Až to vychladne potřeš bílým jogurtem (můžeš přidat cukr) a nakonec posypeš ovocem. A dáš to vychladit do ledničky. Tento recept jsem si vymyslela, když jsem ten rybíz trhala. Nic složitého a líbí se mi na tom to, že ovoce není tepelně upraveno a zachová si vitamíny. Je to rychlé svěží, letní... Prima den, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě k těm lístkům vydrží déle svěží:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living