středa 7. srpna 2013

Když...

                                                  ... Slunečník obsadí kobylka... 
Krásné dopoledne Blogerky! 
Z těchto malých "příšerek" mám velké obavy... 
Slunečník je hned vedle balkónových dveří, které vedou na terasu... 
Z toho plyne... 
Zavírej dveře Lucie! 


Potom  jsem, ale zjistila, že kobylka není jen jedna ...
...hned dvě...
Možná jsem i některou přehlédla.. 

Fotografování jim teda nepřekáželo...
Mějte krásný den s dostatkem tekutin! 
nezkolabujete...

4 komentáře:

  1. Jo, kobylka chce taky do stínu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. no teď je takové havěti všude moc,asi jim ty vedra svědčí.skočit na mě tak vylítnu z kůže.Luci pěkný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já se jen bojím, aby nevylítla do domu:( Měj se hezky L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living