neděle 18. srpna 2013

Smoothie



A nebo také 100% BIO šťáva
ŘEPY a JABLEK 

 
Z naší zahrady! 


Co se mi na tom líbí nejvíce je ČERSTVOST!
A taky barva! 

Lehký fres džus


Mějte se prima! 



6 komentářů:

  1. Lucko krásnou neděli,ta barvička je teda úžasná :))) taky si odšťavňuji ovoce.mám ráda i zázvor,tak tam dávám i toho kousek.většinou odšťavňuji grep,citron,jablíčka,mrkev a ten zázvor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkev je super. Musím zkusit ten grep! Prima neděli. L.

      Vymazat
  2. Wow, ta barvička je úžasná! Smoothie miluju ze všeho nejvíc, zrovna všera jsem dělala:-). Hezké pondělí Luci

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeejdanku...tak tuto šťavu milujem aj ja a tiež si ju často robím a práve popíjam :-)) Krásny deň prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mery já do ni dávám ještě jablko, protože samostatná řepa je pro mě moc sladká, ale ZDRAVÁ! l.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living