čtvrtek 15. srpna 2013

Ušák

Krásný den Blogerky!

Nemůžu tomu uvěřit! 
Moderní, otočné křeslo UŠÁK! 

 U mého blízkého příbuzného byl tenhle krásný ušák s perfektním potahem! Chtěl se ho zbavit a vyhodit.  
Chápete to? 
          No znáte mě... Hned jsem si ho vzala ke mně! 
 Dnes mi ho přivezli! 

Tohoto křeslo si velmi vážím. Umístila jsem přes něho bílou deku, aby se potah nepoškodil! 
Jsem si jistá, že křeslo nebude prázdné… Momentálně si v něm vegetí můj pes Filip! 
I potahem si mi do místnosti hodí. Krásně to oživí ten minimalistický interiér. 
 A když není co do vázy… Krásně poslouží květy máty. Náramně se to do vázy od MS hodí…

Pod křeslem jsem našla přilepenou vizitku… Křeslo pochází z nábytkářského průmyslu z Rousínova a v době kdy se kupoval stál 1830Kč… Křeslo je téměř 40 let staré ač to na potahu nelze znát! 
Že? 




Prima léto  a díky za návštěvu! 
Vaše ...

10 komentářů:

  1. To se ani nechce věřit, že to křeslo má 40 let. vypadá jako nový. Na něm snad nesedávali. Moc pěkný potah.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Taky bych to do toho křesla neřekla. Dříve byli kvalitnější materiály než jsou dnes. L.

      Vymazat
  2. Tak to blahozelam..... Nech sa ti tam dobre sedi

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc pěkné a v perfektním stavu'gratuluji k prima křesílku.do Rousínova jsem jezdila jako dítě na prázdniny.v UP dělal dědeček.tak ať ti křesílko dlouho a dobře slouží.Luci krásný večer

    OdpovědětVymazat
  4. LUCI TO NENÍ MOŽNÉÉÉÉÉÉÉÉ !!!!!!!!! já ho sháním kde se dá! chodím po vetešnictví a nic ! hledám na netu a nic ... každopádně je krásný ušák jeden ušatý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Market, i já se dívala po bazarech a hrůza děs... nic takového tam neseženeš... a když chceš nový tak je strašně drahý:) díky jsem ráda, že ho mám je pohodlný. Tak ať i Ty něco tak krásného taky objevíš! l.

      Vymazat
  5. Lucko, to je prima kousek, ať Ti dobře slouží.M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living