sobota 7. září 2013

Přání vyslyšeno...

Krásný sobotní večer,

Jak jsem právě zjistila, zase si ze mě vystřelil! Ano mluvím o mladším sourozenci… Vložil jsem příspěvek, že jsem celý den na nákupech v Olomouci… což není pravda! 

Prosím berte to s rezervou… Prostě a jednoduše jsem se dnes neodhlásila… dnes jsem vůbec, ale vůbec nestíhala… 

...a natírala... 

A taky jsem si splnila jeden z mých snů... 
Sice jsem měla vyhlédnutou jinou, ale tato prozatím bohatě stačí...
Dvoupatrová etažérka
Nekupte to za "stovku" :) 
Místo si získala v kuchyni... Původně jsem ji chtěla umístit do jídelny, ale k mým zlatým svícnům by se moc nehodila... 

Krásně mi poslouží na ovoce... 
Mějte prima večer 

2 komentáře:

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living