středa 16. října 2013

Kdo má židli ten bydlí!

Říká se to!
Dobrý večer, 
Dnes trochu netradičně. Malá inspirace neuškodí ba naopak! 
Teď, ale o čem: 
V únoru jsem objevila bílé židle se zajímavých designem. Měla jsem v plánu  pořídit si jednu k pracovnímu stolu. 
O nových židlích do jídelny jsem, ani neuvažovala, jelikož jsem měla "skoro nové"
Jako dárek k narozeninám. 
Pinterest jsem objevila nedávno a začala pátrat:) :) 
Po těchto jídelních židlích... 
A čím dál více se mi líbili:) 
A osud tomu chtěl jinak!
Inspirací na internetu je mnoho. 

A já bych Vám ráda představila ty moje! 
3 týdny čekání...
Vyplatilo se od včerejšího večera jsou doma!
Prostor se tímto krásně provzdušnil
Ratanové teď zdobí jídelnu u našich. A mně koupili tyto:) 
Jsou krásně lehké na rozdíl od předešlých židlích. 
A jsou bílé že!
"Paní doktorko můžeme do ordinace?"
Už si ze mě doma dělají srandu
Co mám dělat, když se mi ta bílá tak líbí:) 

A to je pro dnešek všechno! 
Krásný večer 
Přeje Lůca

8 komentářů:

  1. Jsou opravdu krásný a moc se tam hodí.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné Luci! To u nás by bílá dlouho bílou nebyla:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Super,moc hezké a řekla bych i nadčasové židličky :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári děkuji:) Taky bych řekla, že jsou nadčasový už kvůli chromovaným nožkám. Hezký večer L.

      Vymazat
  4. Luci,vyvracim famu o bile,mam temer trilete raubire dvojcatka a nejen bile zidle ale i podlahy v celem dome temer,bilou sedacku,bily nabytek a spise zalezi na materialu nabytku,jak chyta necistoty,nez na barve.Spina neni na bile vice videt,resp.nemusi se uklizet casteji nez s hnedym nabytkem,takze vim,o cem mluvis,bila je proste bila,krasa.

    OdpovědětVymazat
  5. Kači díky, že mi rozumíš:) Bílá je prostě dokonalá... co na to říct:) Tak já děti nemám, ale za to psa, ale ten neudělá takový nepořádek jak malý raubíři:) Bílá je super. Super jako Ty! Pá L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living