čtvrtek 3. října 2013

Nordic styl

Krásný čtvrtek přeji, 
Dnešní příspěvek v severském stylu... můj oblíbený styl v bydlení... 
paroží a kožešiny mé oblíbené

Světlé odstíny  nábytku
a jehličnany 
 A břízy! Ty mám velmi ráda na toto období
Užívejte podzimu a díky za návštěvu
Lucie



8 komentářů:

  1. ahoj Lucka.moc pekné fotečky.pekný večer,jazmínna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jazmíno díky.) Potěšilo mě to:) Krásný víkend L

      Vymazat
  2. Pěkný. Břízu mám ráda, jen ji mám spojenou s ruskými filmy. V dramatický okamžik se roztočí břízy. To bylo jako jsou dneska reklamy, v klidu sis mohla odskočit. To ty nemůžeš znát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo neznám díky za komentář:) Krásný víkend L.

      Vymazat
  3. Krásné fotky!Hezký večer.Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living