sobota 19. října 2013

Schody do nebe!

Bílé schody 
Můj  vytoužený sen!
Před/Po 
Schody jsou původní (zelené barvy)
Renovace byla nutná a nátěr zvolili hnědý... 
Bílá a paroží! 

Elegantní charakter skandinávského interiéru
Svíčky
Hezký sobotní večer!
P.S. Díky za návštěvu
L. 



21 komentářů:

  1. Lucko naaadheraaa...sú úžasneee, krásne čisto bielučke ako to ja mam rada. Natierala si sama? A ten záber si spravila ako profik. Mne sa páči aj ten stolík, vlastne dva...na ktorom sú sviečky, je tiež natretý? alebo bol biely. Maš to tam krásne. Pozdravujem a prajem krásnu nedeľu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mery ďakujem:) Ano natírala jsem úplně sama (sama samotinká) Tahle práce mě prostě baví! Stolky jsou také natřeny (pův. barva byla tmavě hnědá) Těší mě, že nejde poznat, že jsou stolky natřené:) Zdravím na Slovensko. A děkuji za milá slova! Prima sobotní večer a neděli. Lucie

      Vymazat
  2. Lucka, tak to áno....presne také sa mi páči....schody sú fantastické

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou jsou! Díky za komentář! I mě se to velmi páči. Pá Lucie

      Vymazat
  3. Tedy Lucie,s tim lustrem jsou schody gfantasticke,pripada me,ze si sve bydleni opravdu nejen snis,ale i cim dal vice se vkusem a citem realizujes.Tleskam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cit pro detail ten se mi rýsuje! Kači díky! Lustry mám v obývacím pokoji rovnou dva, protože je pokoj velký:) Myslím, že jsem vybrala ty správné:) Díky za milá slova:) Velmi mě to potěšilo:) V tomto směru jsem se našla a jsem za to nesmírně ráda! Užívej podzimního období. Pá Lucie

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Markétko ze srdce díky! Zítra se musím zastavit i u Tebe na blogu:) Krásnou neděli L.

      Vymazat
  5. Waw, Luci, úžasná proměna .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Luci, opravdu nádhera!!! Obzvlášť lustr, kožešinka a paroží a schody samozřejmě:-). Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, díky za návštěvu a za milá slova! Pěkný den L.

      Vymazat
  7. Joj jsou skvělé :o) Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Potěšilo mě, že se líbí:) Prima den Lůca

      Vymazat
  8. Lucie moc krásné schody a bílá jim teda sluší:) zaujalo mě že jsou tak krátké, já totiž takové plánuju v domečku z přízemí na obytnou půdu a tak se dívám, kdo má jaké schody a všichni jen zatočené do úhlu nebo rovnou točité, ale nikdo takhle přímo a krátké- prosím chodí se po tom dobře dolů? já nebudu mít na delší a zakroucené místo...děkuju:)Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači vítej na mém blogu. Díky za komentář. Máme přízemní dům s obytnou půdou. Chodí se po nich báječně a neměnila bych. Nášlap je dostatečně velký. To jsou schody vyrobené přímo od stolaře na míru. Není zač. Lucie

      Vymazat
    2. Luci děkuju:) vy jste jediná, která má to co já taky chcu postavit-přízemí a obytnou půdu=tedy ne už kus zdi na víc a na tom teprve střecha,jinak se staví většinou obytné podkroví s tím kusem vyzdění navíc, prosím, mohla bych vám naspat mail a zeptat se ohledně toho na radu? můj je cherryzavinacwo.cz
      Káťa

      Vymazat
    3. Prosím o tykání! Když budu vědět ráda poradím:)

      Vymazat
    4. Email: demlovalucie@gmail.com

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living