úterý 28. ledna 2014

Bílá...

 ...krása! U nás skoro žádný sníh není, což je škoda. Inspirace z pinterestu.



 Pohádka:))
Najednou je všude tolik světla... bílá je optimistická! 
I mráz má své kouzlo


To ticho ve městě 

Zdroj: Pinterest
Doufám, že se ještě nějakého sněhu dočkáme a užijeme si zimu takovou jaká má být. 
Hezké úterý všem! 
Lucie

14 komentářů:

  1. Nevím v jakém koutě republiky jste, že sníh už zmizel? U nás, kousek od Prahy sníh drží a dokonce děti bruslily na obecním rybníku:-) Jenom nemám čas fotit, snad ještě chvíli vydrží!

    OdpovědětVymazat
  2. U nás v části Moravy není:(( o pár kilometrů cca 20 km dál je!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) U nás kousek od Ostravy je pořád sněhu dost :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  4. Kami každý se diví, že tu žádný nemáme:)) Hold tu byl už koncem listopadu:))

    OdpovědětVymazat
  5. U nás je teda ladovská zima :-) ...ale nijak mě to netěší.já mám raději teplíčko a sluníčko...Šárka.ps.jogurt dělám taky domácí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Šárinko tak to máme obráceně já jsem fanouškem zimního období. :)) jogurt nemá chybu viď?

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné fotografie :) konečne je u nás pravá mrazivá zima :) pozývam ťa aj ku mne - môj blog TU

    OdpovědětVymazat
  8. u nas dnes konecne snezi :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  9. Luci, ty jsi neskutečná! Já tu chvíli nejsem a najednou mám co dělat, abych přečetla všechny tvé příspěvky :-D A víš, že jsi čím dál tím lepší fotografka? Moc pěkně je u tebe! Máš pravdu, že bílá je nejlepší, je něžná, rozjasňuje a navíc se dá krásně kombinovat s jakoukoliv barvou... Hmm, nemůžu dostat z hlavy tu zmrzlinu, kterou jsem před chvíli viděla u tebe ve starším příspěvku :-D Jdu ještě koukat dál, měj se hezky a těším se na další příspěvky! Papa S.

    OdpovědětVymazat
  10. Neskutečná jo? Já žasnu jak si mě oslovila! Díky Simonko!!! Však já zase žasnu u Tebe:)) Pá pá L.

    OdpovědětVymazat
  11. Luci--bydlím pod horama a sněhu letos je opravdu poskrovnu :( Také bych ho brala více --jak píšeš je ta zima pak taková optimistická a světlá.Je pořád šero a skoro od rána každý den svítíme.Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Marti ano ano taková optimistická a světlá:)) prima den L

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living