pátek 24. ledna 2014

Minimalisticky

Jednoduše zvolené deko na poličce. Zakrslý Fíkus spolu s Buddhou a svícnem... 


Myslím, že u jedné sošky Buddhy nezůstanu. Až narazím na nějakou vhodnou ke mně domů tak asi neodolám.


Můj oblíbený hrnek na" hand made wood" podnose


Hezký den přeji! 
Lucie



8 komentářů:

  1. Lucko tvoje dekorace mě fascinují. A když vidím modřínové šišky, tak ti je závidím. Máš to krásně čisté, vzdušné. Nádhera. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo moc děkuji! Na modřínové šišky je třeba zajít do lesa:)) Prima víkend L.

      Vymazat
  2. Tak ten tac,nebo podnos je super napad,segra si zas vsude dava spalky na deko i jako sedatka,jo holt priroda nam da vse.Budha je nekonecna insp.,taky na me tady jeden ted dohlizi,hi,hi..Uzivej patek.Kati

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači děkuji. Jsem přesvědčena, že u jedné určitě nezůstanu. Pokukuji po nějaké maličké, kdyby si o nějaké takové věděla dej vědět. Krásný víkend L.

      Vymazat
  3. Luco, na Budhovi zacinam opet take ujizdet. Mam jednoho, vlastne dva, z minuleho roku, ale vypada to na dalsi nakup :) stesti neni nikdy dost.

    Krasne deko.

    Skvely patek a jeste lepsi vikend.

    Papa Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko jsi hodná díky! Tobě krásný víkend. L.

      Vymazat
  4. ahoj Luci.minulý rok som si kúpila sošku budhu,ani neviem prečo.jednoducho sa mi zažiadalo ho mať doma.pekný deň,jazmínna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jazmínko já pokukovala po Buddhovi už strašně dlouho. Ale ráda bych nějakou maličkou! Styl se zkrátka mění. Také bych nikdy neřekla, že tuto sošku budu mít v oblibě. Prima víkend L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living