neděle 12. ledna 2014

Perkál

 Až donedávna jsem nevěděla co perkál je... do doby, kdy jsem si pořídila perkálové povlečení. 
Lehká tkanina 100 % bavlna 
Na spaní mi je velmi příjemný 
Je velmi těžké sehnat povlečení, které by se mi líbilo a bylo v nadměrné velikosti. Bylo kvalitní a za velmi slušnou cenu! Nyní mám 3 sady rozdílných barev. Mým velmi oblíbeným a osvědčeným je klasické povlečení v bílé! 
A o Vánocích jsem si pořídila tohle s pleteným copánkovým vzorem...


Kniha o Feng Šuej..
  Na poličce Buddha... 




Tento vzor je na zimu ideální... 


Mějte krásný nedělní večer a hezký start do nového týdne! 
Lucie 

10 komentářů:

  1. To je perfektní! A zdá se mi to, nebo máte společnou peřinu? my ji totiž máme a sehnat povlečení (mimo IKEA) je peklo... nebo nebe, ale hodně, hodně drahé :) můžu se zeptat, odkud je Vaše perkálové? Děkuji, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aniie můžeme si tykat? Já jsem zatím sama, tak že mám pro sebe velkou peřinu! Když jsem si postel kupovala, tak už jsem myslela na to abych nemusela kupovat 2 sady a mít 2 peřiny a mám místo toho 1 velkou! IKEU mám daleko tak, že tam nic... povlečení kupuji pouze v Tchibu! Vždy mají povlečení ve velkých rozměrech. P.S. Není zač:)) L

      Vymazat
    2. Ahoj Lucie, určitě můžeme :) já jen vždycky nevím, aby tykání někomu nevadilo, tak jsem radši opatrná:) A s tchibem, waaw, tam jsem nikdy nekoukala :) Tak děkuji za inspiraci! A.

      Vymazat
    3. Annie já si zase potom připadám strašně stará:) a to mi je něco málo přes 20 let:)) Já jinde nenakupuji než v Tchibo najdu tam oblečení, boty, dekorace a pro naše kávu...

      Vymazat
  2. To je naprosto úžasné povlečení - odkud je?

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné a příjemné spinkání,že jo...Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Šári máš pravdu:)) Hned jak jsem převlékla tak se tam hned uvelebil můj pes Filip. Naštěstí byl i on čistý! L

    OdpovědětVymazat
  5. Já už nekupuji nic jiného než bavlněný satén. Člověk si sice připlatí, ale vysokou kvalitu fakt ocení. Akorát shánět na francouzskou přikrývku taky není jednoduché.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living