pondělí 10. února 2014

Jak Lucie psa zachránila...

... vlastně dva! 
Hezký pondělní  večer přeji, 
Dnes to nebude o žádném bydlení, dekorací či tipech na nákupy, ale o jedné dnešní příhodě! Někdy se domníváme, že nás nic překvapit nemůže, ale osud jako by to zařídil za nás. Pondělní ráno u mě nebylo příjemné po noci plné hrůzných snů včetně snů o psech... jsem se tak nějak probudila a vstala. S cílem, že dnes se žádné velké věci dít nebudou! To jsem se, ale zmýlila. Dnešek byl jeden velký fofr.

Po deváté hodině  ranní jsem úplnou náhodou z okna zahlédla dva velké psy toulající se po silnici... Z vlastní zkušenosti vím jaké to může mít fatální následky jak pro ně tak pro ostatní a to především pro děti, maminky s kočárky, ale i seniory.  Nechybělo málo a právě projíždějící kamion naložený dřevem měl co dělat, aby zastavil.  Nepopírám respekt  byl a strach je nutno překonat strachem. Neváhala jsem a psy jsem pustila k nám na zahradu. Byl to pár roční fenka bernardýna a psa labradora. 


Po telefonátu s paní starostkou a následném příjezdu k nám se majitel našel.  Ušli více jak 4 km trasy. Jídlo a pití bylo zabezpečené. Tak jen počkat až si majitel pro mazlíky přijede.  Ač jeden z nich vypadal jako obr byl to mazel ten druhý samozřejmě taky! Hned si majestátně lehnul ke vchodovým dveřím. Velmi jsem si je oblíbila. Majitelka si pro pejsky přijela kolem páté odpolední.  Hned ji srdečně vítali a šup do kufru auta! A tak tento příběh má naštěstí šťastný konec! Nic se jim nestalo a majitelka byla šťastná a já vlastně taky!  A já jsem nesmírně ráda, že jsem jim mohla pomoci.  Moc bych si přála, kdyby těchto šťastných návratů do svých domovů bylo co nejvíce. 

Nakonec to byl krásný den plný nečekaných okamžiků a milých setkání. 

A aby toho nebylo málo objednala jsem si vysněnou lampu k narozeninám! (dárek od babi)

 Už se na ni těším! 

Mějte krásný pondělní večer 
Brzy na viděnou 
Lucie
P.S. Těším se na Vaše komentáře! 

36 komentářů:

  1. Dobrý skutek, který se Vám vrátí...Lampa určitě od Tinušky, že? Hezký večer Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni jsem ráda, že se jim nic nestalo. Sama jsem byla překvapená, když jsem je z okna zahlédla jak mohutně utíkají. Bernardýnka byla opravdu obrovská. Sama mám malého pejska a v porovnání s bernardýnem je to obrovský rozdíl. Mikro a makro:)) Od Tiny není, zdá se mi, že cena je u těchto lamp vysoká než bych byla schopná dát. A jsem hodně přelétavá co se doplňků týče a hned by se mi omrzela. Není od žádného designéra, ale pro mě je to designovka. Na lampu byla 61% sleva tak jsem neváhala. Děkuji za návštěvu:)) Lucie

      Vymazat
    2. S tou cenou u Tiny s Vámi souhlasím. Těším se na obrázky lampičky u Vás doma. Všechny tyhle blogy, včetně Vašeho jsou takovým milým rozptýlením z těch denních starostí. Něco jako pro mužský dnes hokej :)
      Díky a hezký už večer Lenka.

      Vymazat
    3. Lenko a já včera byla zklamaná, protože nebyla ulice. Mám ulici ráda. Na hokej jsem se nedívala. Raději jsem uklidila koupelnu:)) I, když je nějaká věc v kurzu ještě neznamená, že se mi líbí. Většinou se mi totiž nelíbí a designovky opravdu nepotřebuji. Líbí se mi jednoduché věci a nemusí být od žádného designéra.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Báro děkuji! Mám radost, když vidím šťastné konce:) Lucie

      Vymazat
  3. Krasny skutok!!!! som rad ze skveli ludia este nevymreli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo děkuji! Vážím si toho! Je třeba pomáhat a jsem ráda, že jsem jim mohla pomoci. Hlavně, že už jsou doma u svých majitelů. Lucie

      Vymazat
  4. Luci,
    tak to je neco,jsi uzasna,ja ac zvirata i pejsky mam rada,asi by jsem mela respekt,proto klobouk dolu.
    Muzes mit opravdu hrejivy pocit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko děkuji. Respekt byl, a velký! Ale když jsem si uvědomila a na vlastní oči viděla, že ten kamion měl co dělat, aby zastavil tak jsem na ně zavolala a oba přiběhli ... hned jsem věděla, že jsou ochočení a přátelští. Ale nikdy neříkej nikdy:)) Včera to byl opravdu zážitek a malá canisterapie:)) Pá pá Lucka

      Vymazat
  5. Dobry skutek musi byt po zasluze odmenen :) krasna story

    Moc zdravim Luci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko teď si to krásně vystihla. Děkuji Ti:)) Také zdravím a posílám pozdrav na sever! Lucka

      Vymazat
  6. I psy mají své anděly strážné:-D Byla jsi na správném místě ve správný čas a to je extra!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, to ano! Možná dar z nebe... sama jsem o psa tragicky přišla. Byl to krásně strávený čas s nimi. Lucie

      Vymazat
  7. Luci tak to je teda príbeh. Je super, že si im otvorila svoje dvere. Si anjel. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji! Příběh se šťastným koncem a jsem ráda, že jsou u svých opravdových majitelů. Zdravím, Lucie

      Vymazat
  8. Krásní pejsci. Měla jsi odvahu, když jsi je vzala na zahradu. Hlavně, že vše dobře dopadlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko respekt byl, ale nakonec vše dobře dopadlo. Zdravím Lucie

      Vymazat
  9. Si odvážne dievča. Krásny skutok.
    Katharine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katarínko děkuji, velmi si toho vážím. Skutky je třeba konat:)) Jsem ráda, když mohu pomoci a ještě raději, když jsou to zvířata:)) Zdravím Lucie

      Vymazat
  10. Tam nahoře už mají určitě zapsáno a taková dobrá duše co nenechá v nouzi žádného živého tvorečka, překoná i svůj vlastní strach pro dobro jiných si zaslouží od života už jen samé krásné věci a plno splněných snů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko děkuji za tak krásně vřela slova! Vážím si toho. Opravdu! Je něco mezi nebem a zemí a osudem co nám ten život tak nějak řídí. Já mám z velkých psů respekt a strach to nepopírám, ale tady sem ten strach překonala. Sama mám malého krysaříka. Zdravím, Lucie

      Vymazat
  11. Ti jsou nadherní, a to dobré se vždy vrátí a v ještě větší a lepší formě.
    Udělala jsi mi lepší den, díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, hned mám lepší náladu:)) Děkuji za krásná slova. A není zač, jsem ráda, že jsem tento příběh mohla šířit dál! Zdravím, Lucka

      Vymazat
  12. Dovedu si představit úlevu a štěstí té psí paničky. Jsi statečná, Luci! Jen aby se to mezi pejskama nerozkřiklo a neměla jsi teď pravidelné mazlící návštěvy všech mazlíků z okolí ;-) Je krásné, že dobří lidi ještě existují a ani psí duše jim nejsou cizí - jsi anděl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuji! Panička netušila, že by se ocitli až u nás, to by jí prý, ani nenapadlo. Děkovala několikrát, protože si spolu se mnou uvědomila co se mohlo stát. Zdravím, Lucie

      Vymazat
  13. ahoj Luci.chválihodný skutok!!!psov mám velice rada,labrador je môj nesplnený den :).keby po tejto zemi chodilo viac takých ľudí ako Ty....statočné dievča si Lucia !!!pozdravujem,jazmínna

    OdpovědětVymazat
  14. Jazmínko děkuji Ti za krásná slova. Jen, aby se To jak říkala Lucinka nerozkřiklo mezi nimi, protože u nás se měli opravdu skvěle. Včetně polévky, kostí a dalších pochutin. Zdravím na Slovensko! L.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné Luci, to byly dva dobré skutky v jednom :)) Btw všichni labradoři a retrívři co znám taky utíkají :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamčo nikdy jsem labradora neměla, ale je to možné:)) byl to pro ně výlet se šťastným koncem:))

      Vymazat
  16. Luci smekám před tebou.Parádní dobrý skutek :-) .Jsi dobrosrdečná a to se mi líbí :-) ...krásné dny a radost z nové lampy....Šárka

    OdpovědětVymazat
  17. Šárinko vůbec nevím, kde se to ve mně vzalo, protože velkých psů se bojím ( pomohla jsem asi proto, protože, když jsem viděla jak se na ně řítí kamion... no mohlo to dopadnout hůř! Lampu už mám doma dnes jsem montovala:)) Krásné únorové dny a zdravím Tebe a pusu šediváčkovi! Pá pá Lucka

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkný příběh s návštěvou "hafanů".

    OdpovědětVymazat
  19. Lucko si fajn holka...krásne si tie psíky zachránila, aj ja som minule zachránila jedneho ale na rozdiel od teba ten "naš"už u nas zostal :-)) tešíme sa mu ...bol nechcený :-( Krásny deň prajem.

    OdpovědětVymazat
  20. Mery děkuji. Já bych nějakého dalšího pejska i uvítala, a klidně bych si je nechala:)) Hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living