pátek 28. března 2014

Prima pátek,   
Jsem ráda, že máme možnost vyjít kdykoliv ven na zahradu. Rozhodně se, ale nenudíme. Vždy se práce najde. A pokud jsou ještě k tomu okna do zahrady je to ten nejkrásnější obraz jaký jsem, kdy viděla.



Špalek na nátěr teprve čeká:))

Skalku jsem obohatila podzimní dekorací z truhlíků... 
Vřesy spolu s jehličnany



Hezký víkend!
L.

8 komentářů:

  1. Luci,
    jakou barvou bude natřený špalek? Mně se tedy líbí tak jak je :)
    Vřesy mám moc ráda, ale u nás zatím vypadají, že se po zimě neproberou.
    Už se těším na další fotky ze zahrady.
    Krásný víkend,
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Marti ještě stále váhám, ale co vím bílá to nebude. Chci natřít i dvě proutěná křesla co mám na terase tak ať je to v jednom stylu a taky možná další obaly na květiny. Plánů je celkem dost a jsem si jistá, že se to uskuteční co v nejbližší době. Protože počasí by mělo přát tak proč nesedět venku:)) Posílám pozdravy. Měj se L.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jednou člověk vstoupí do zahrady a má k ní vztah, těžko z ní odchází. Alespoň tak to mám já, kdyby nebyla tma, asi bych dělala často i noční směnu:-)))
    Zdá se, že o w.e. má počasí přát zahradnicím-(kům):-D!" Vive le jardin!"!!

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak! Jak ji člověk jednou má tak už by neměnil. Nejklidnější místo co znám:))

    OdpovědětVymazat
  5. Lucko jako by jsi mi ta slova vzala z pusy :))) bez zahrady já být nemůžu,je to nejlepší relax a krásná práce.Večer když si sedneme po dni plném práce je zahrada nejkrásnějším místem pro odpočinek .Krásný víkend...Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Šári, jednou jsem četla jak máš zahradu a knihovnu tak prý máš všechno:)) Je fajn ji mít:)) Hezký víkend i Tobě, posílám pusu šediváčkovi:)) L

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych špalek nechala přírodní- sluší mu to - jj jak člověk propadne zahradě- je to láska na celý život.... Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Máte pravdu- není nad to jen tak otevřít okno a jít se projít:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living