neděle 20. dubna 2014

TAG

Martina z blogu Decor Blanc předala štafetu dále ke mně: Tak jsem ji přeci nemohla nepřevzít! :)) Jedná se o TAG pojmenovaný v peřinách a pár soukromých otázek: Tímto ti ehm... ehm... Marti děkuji! 

Příjemné počteníčko Vám želám:))

Pinterest


Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?

Bez mobilního telefonu a voňavého bylinkového polštáře bez, kterého prostě neusnu! A někdy taky bez netbooku:)) Jsem hrozná já vím...:) A taky bez chladivého bylinkového gelu na čelo, když mě bolí hlava! :))

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo? 
Nejraději bavlněné tričko! 

Kniha?
Do postele jen, když nemůžu usnout to potom usnu hned! V prvé řadě se mi musí líbit obal knihy na druhé je až obsah. Jsem divná??  :)) Ale někdy je to i obráceně:)) 

Kosmetické rituály? 
Kdo je prosím nemá?? Důkladné odlíčení pleti před spaním je pro mě nutností. Proto u mě nehrozí, že mi dojdou odličovací ubrousky a kvalitní francouzské odličovací mléko pro citlivou pleť a taky zrcátko! Rozměrem střední a tvarem kulaté, abych na sebe dobře viděla:)) Jen pro ukázku jak to asi vypadá u mě:)) 
 Pinterest


Sklenička něčeho dobrého před spaním? 

Sklenička ne, spíše mega hrnek s meduňkovým čajem:)) Někdy i mátový! Hold jsem čajová:))

Chrápu?

Hm toť otázka? Samozřejmě, že ne! :)) 

Snídaně do postele? 

Snídani ne, ale čaj si v posteli s klidem a s chutí vypiji... 

Konec z mého soukromí:)) 
A teď pro někoho šok a pro někoho úleva... 
Štafetu předávám dalším bloggerkám a zároveň se těším na příspěvek... 

Nominuji.... 

Markétu z blogu Markéta
Šárku z blogu Love of life
Petru z blogu My home style

Sorry holky někdo to být musel:)) ! 

Krásný Velikonoční den všem ! 
Lucie

8 komentářů:

  1. :D :D prý někdo to být musel. To jsem se pobavila.
    Baví mě, že se štafeta začíná objevovat u blogů co sleduji (se sladkou úlevou, že už mám hotovo)

    A dneska to vypadá na nádherný den, takže nádherný den i tobě, Luci.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se zase bavila u Tebe, ale na konci jsem zůstala paf, že jsem to schytala právě já:)) Marti díky moc:) Hezký den i Tobě:)

    OdpovědětVymazat
  3. Liuci tak Ti pěkně děkuji :))) nějak jsem to sesmolila.Krásné sváteční pondělí..Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Šári popravdě já na tohle nejsem, ale nechtěla jsem trhat řetězec.:)) Krásné velikonoční pondělí přeji k Vám domů. Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. LUCI díky za štafetu :) jakmile dorazíme zpět domů, tak se na to ráda vrhnu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Marky jsem ráda, že se toho taky chopíš:)) Těším se! Ahoj!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem to nakonec taky sesmolila (a to jsem puvodne vlastne vubec nechtela), i kdyz tyhle retezove akce vubec nemusim....Doufam, ze to je na dlouhou dobu posledni TAG:))) A ted uz fakt Dobrou:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Peti, chápu Tě... na podobné věci nereaguji, ale jak říkám nechtěla jsem trhat řetězec v bloggerské činnosti:)) Pá L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living