pátek 16. května 2014

Lesními

plody... 
Tak takhle mi to doma dneska voní. 
Prima pátek! 

Po dnešních odběrech jsem si musela udělat radost. Nákupem vonných svíček. Neodolala jsem a vyzkoušela jsem je prakticky ihned po návratu domů. (teda až po úklidu- vzniklý průvan otevřením dvou oken rozbil zrcadlo v koupelně.) Tak jen doufám, že nebudu mít 7 let smůlu, ale naopak střepy  přináší štěstí:))



 Zásoby mám:))


Tím počasí je nyní doma nejpříznivěji.
Krásný deštivo větrný víkend! 

S pozdravem
Lucie

P.S. Ráda bych Vám oznámila bloggerskou dovolenou, kterou nevím jak dlouho budu mít... Přišlo by mi to nefér se Vám o tom nezmínit:)) Díky za trpělivost. A někdy zase opět tady s něčím zajímavým...:)) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living