pondělí 2. června 2014

Jaký byl

víkend? 
V pondělních příspěvcích se převážně zmiňuji o uplynulém víkendu. Nebude tomu jinak i dnes...
Vše začalo už v pátek! 
Po odmlce jsem se vrátila k běhání... 
Celý týden mě totiž trápila bolest hlavy... 
A jak se opět k této činnosti vrátíte nechcete přestat!  

Takže sobota byla jasná!
Ranní běh s délkou sedmi kilometrů v nohách:) 
Vše začalo kolem sedmé ranní...

Ale řeknu Vám po těch 7 km... 
...přišla únava a čas na odpočinek! 
A taky bolest na patřičných místech:)
Takže nožky nahoře:))

A radost mi dělají nové rozkvetlé šípky ve váze
připomínající růžičky


V sobotu podvečer jsem dostala nečekaný dárek... 

To prý, aby se mi hodila k mým běžeckým botám a tričku:) 
Nyní už budu sto procentní cukrová vata, ale nemůžu si pomoci, ale s tou růžovou jde hned vše lépe:)
A taky banány, které miluji!

V neděli šel se mnou běhat i můj psí sparing partner:))
 Ve vysoké trávě ho skoro nejde vidět:)

Zřejmě se rozhodl protáhnout:)


A pak také sprintoval:)

 A jaký byl ten Váš víkend? 

Mějte fajn pondělí a celý následující týden
Lucie

2 komentáře:

  1. Ta růžová je nej! Já si včera koupila alespoň růžové ponožky, ale po botách stále prahnu... Já potřebuji na konec léta natrénovat 10 km, ale zatím je můj top 5 km a zase netrénuji. Nicméně už mám taky sparing partnerku, ale zatím je to jen na procházky, protože je ráda že šmajdá kolem domu, jsou jí 2 měsíce :) Takže jsme celý víkend strávili na zahradě péčí o naší psí slečnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Tak to je bezva, že už máš psí dítě doma:) Růžové ponožky mám taky, když už tak už:)) Boty jsem si pořídila snad už v dubnu s 50% slevou... no nešlo odolat:)) Věřím, že nejen ty mé růžové boty jsou motivací jít si zaběhat:)) Teplákovou soupravu jsem si pořídila přesně před rokem a neonově růžové tričko k narozeninám:)) Asi má všechno svůj čas včetně běhu, protože jsem vděčná, že opět stojím na nohách a mám sílu běhat! Hodně radosti nám co běháme, protože mě to ve výsledku baví! P.S. Je to totiž vysoce nakažlivé:)) Díky za milý komentář:)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living