úterý 19. srpna 2014

Green tea with jasmine

Krásný den, 
Pojďte si se mnou společně vypít čaj... 
...v žádném spěchu...
Zatímco jsem v parných letních dnech pila čistou vodu s čerstvými lístky máty s citrónem nyní s příchodem ochlazení dávám přednost něčemu teplému. Srpen se přehoupl do své druhé poloviny a určitě nejsem sama, která ve vzduchu cítí podzim... 
A jak si nejlépe zpříjemnit letní chladnější dny, než právě s hrnkem lahodného čaje v ruce 

Jemná vůně a chuť typická pro zelený čaj obohacený o jasmín
Navíc v krásné krabičce:))



A pokud je venku příjemně neznám lepší místo, než  právě na terase popíjet svůj šálek něčeho dobrého:))
Zakrytá dekou, nožkami nahoře pozorujíc oblohu,nasávat paprsky slunce, dýchat čerstvý vzduch a jen tak lenošit ...


O dalších čajových novinkách zase někdy příště:))
Pohodové dny 
Léto zdaleka nekončí!
Lucie

4 komentáře:

  1. Luci včera jsem měla potřebu uvařit si horký levandulový čaj z trhu :)) Opravdu ten podzim cítím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten musel být lahodný já si včera uvařila bylinkový:)) Podzim už je hold ve vzduchu... Věřím v krásné babí léto:) Díky za milý komentář. Pá L.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju zelený čaj s jasmínem. Teď mám od Dilmahu a je výborný.
    Tak na zdraví!


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já mám nejraději obyčejný s citrónem oslazený medem, ale ten si dopřávám hlavně v zimě:)) S jasmínem mám poprvé a příště sáhnu po bílém:)) Díky za tip! Krásný večer, L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living