středa 27. srpna 2014

Hebe

Hezké odpoledne, 
Podzimní dekorování je, alespoň u mě v plném proudu. Vždy se totiž nemůžu dočkat až na podzim vytáhnu paroží,kožešiny, deky. A jak jinak jsem to letošní babí léto pojala, než opět  ve stylu "nature".

Znáte Hebe?
 Venkovní rostlinu, kterou jsem si oblíbila nejen svou velikostí, tvarem listů, ale především svou krásně svěží barvou. A tak mi bude zdobit venkovní truhlíky na nadcházející období.


 .

 A paroží už to jen doplňuje! 




V jednoduchosti je přeci krása! 


Snad nás to letošní babí léto překvapí svou hřejivou náručí:))
Mějte se hezky:))
Lucie

11 komentářů:

  1. Luci...moc hezké.
    I mně se paroží líbí a Hebe znám, je to krásně zelená rostlinka.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky! Paroží mi tak nějak k tomu nadcházejícímu období ladí a zelená na květinách k němu samo, že patří. Hezký víkend, L

      Vymazat
  2. Miluju Hebe. Zasadila jsem ho na zahradě a už mám pěkný bochánek. A svěží zelenou má po celý rok.

    Za mě top nejlepší dekorace u tebe na blogu. Jsem okouzlena.
    Kde se shání tak super paroží?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti tak to jsi mě teda potěšila, že je zelená po celý rok! Paráda! Mám je v truhlících jako podzimní dekoraci, ale půjdou do skalek. Ať žijí rostliny, které jsou zelené po celý rok, neboť jsou nejlepší a mám je nejradši. Na zahradě mám právě jen zelenou:)) Hezký víkend, L.

      Vymazat
    2. Já tou radostí na to paroží zapomněla. Děkuji! Víš Marti, často hledáme věci někde daleko a nemáme, ani tušení, že jsou blíž, než si myslíme. Paroží jsem našla schované v "harampádí" v přístřešku u nás na zahradě! A já neměla, ani tušení až jsem to jednoho dne objevila! To bylo radosti, neboť tohle se jen tak nikde najít nedá a když už tak cena je do nebe volající... Tak, že tak:))

      Vymazat
  3. Luci HEBE neznám ,ale je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marky rozhodně si ji pořiď třeba na balkón jako podzimní dekoraci. Je krásně zelená a vydrží i mráz (prý) :))

      Vymazat
  4. Luci, prostě nádhera. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani nic jiného, než souhlas! Jednoduchost je vlastně takový pocit svobody. A děkuji! L.

      Vymazat
  5. SUPER!!!! taký paroh mam aj ja, len jeden...neviem kde by som zatial umiestnil tak nam zdobi kuchynsku linku...teda jej vrchne skrinky.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo díky moc! A v kuchyni určitě nadělá parády! Já mám ještě jeden a ten mám opřený o zeď za Araukárií k té zelené to hold jde v ruku v ruce. L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living