pondělí 25. srpna 2014

Relax

Krásné pondělí přeji, 
Odpočinek je stejně tak důležitý jako fyzická aktivita a naopak! S příchodem nevlídného počasí se snažím prostor uvnitř více zútulnit a vdechnout domovu tu pravou hřejivou atmosféru, která k podzimu bezesporu patří a taky snaha (ač podzim mám ráda) co nejméně pocítit podzimní splín. 

Pleteniny, deky, hřejivé látky, kožešiny, zapálené svíčky, paroží, horký čaj jdou v ruku v ruce s blížícím se obdobím.
A já si je právě v tomto období nejvíce užívám taky kdy jindy že?:)) 


To opravdové teplo domova nejen, když jsem zachumlaná pod dekou. 


Zemitých barev si užívám do sytosti




Přiznávám se, že jsem před nějakým časem relaxovat neuměla. Slovo relax jsem v oblibě neměla. Mám na mysli ten relax, kdy na nic nemyslíte, sedíte a vnímáte to ticho okolo Vás. Mnohé se změnilo a nyní beru odpočinek opravdu vážně. Pro případ varovného signálu. Je opravdu důležité najít si tu svou cestu odpočinku, protože každý relaxujeme po svém. Co vyhovuje jednomu nemusí vyhovovat druhému a naopak:))


A jak odpočívám já, když se ozve únava?

Třeba takto:))
S hrnkem teplého čaje, poslechu hudby, výhledu do zahrady, kdy svůj život nechávám plynout skrz sebe a pronikám tak do svého nitra, protože odtud vše vychází navenek - myšlenky, postoje, nálada a to ostatní!




Rozhodně tento příspěvek není posledním co se tohoto tématu týče a budu se těšit zase příště tentokrát s něčím voňavým:)) 

A jak odpočíváte v nevlídném počasí Vy? 

Mějte pohodový celý týden!
S pozdravem 
Lucie

2 komentáře:

  1. To pohodička! O podzimu zatím nechci ani slyšet, ale Tvoje lenošení mě nalákalo, takže možná konečně přestanu protesovat a příjmu (studenou) realitu. I když stejně doufám že nějáké babí léto ještě nastane! Moc se mi líbí ta březová větev v interiéru, u nás doma máme taky všude možně březové větvičky, bříza je zkrátka boží :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za milý komentář! Břízu doslova v interiérech zbožňuji připomíná mi to les a vše s přírodou spjaté:) Také doufám, že nás babí léto překvapí a bude ještě krásně:)) A rozhodně jsem pro přestat protestovat, vždyť každé období má něco do sebe a když přijde splín tak ho něčím zahnat do kouta! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living