středa 13. srpna 2014

Schody

Krásný den Vám všem, 
Víte nepřestávám obdivovat schody, které jsem se rozhodla natřít na bílo! Vždy, když kolem nich procházím tak si tak v duchu říkám, že to byl nakonec ten nejlepší nápad! 

Cením si více světla a to, že schody působí vzdušněji, jednodušeji a mladistvěji:))
 A jsem moc ráda, že se konečný výsledek líbí nejen mně samotné, ale i ostatním co bílé bydlení sdílí se mnou:))


Vždy mám zvláštní pocity, když otvírám tu nenačatou plechovku bílého Balakrylu s nejistotou co mi tentokrát přijde pod ruku:))





Mějte se fajn:))
Lucie 

10 komentářů:

  1. Luci schody jsou opravdu perfektní! Jak na nich drží barva, dá se to? Tvůj interiér je čistý, vzdušný a elegantní, krásné fotky jako vždy ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko, díky! Dá se to:)) Barva na nich drží takže, za mě jo! Jsem ráda, že jsem je nenechala na původní hnědé:)) Pá L.

      Vymazat
  2. Luci mám ráda tvou čistou bílou barvičku :) K tobě mi to krásně sedí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Market já ji přímo zbožňuji:)) Je to vzdušnost a elegance v jednom! Přicházím na to, že v životě je krása stvořena v jednoduchosti :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby bylo po mém, tak mám doma vše do bíla, ale Milda by to nepřežil a tak obývák a kuchyň se snažím udržet v bílé a v ložnici jsem ustoupila a jedem do přírodně hnědé. Chtěla jsem alespoň bílou postel a stolky, ale neprošlo to :)

      Vymazat
    2. Marky tak to je škoda! To já bych za sebe neustoupila:)) a hold k lásce bílé:)) Snažím se dodržovat minimalismus ve všech směrech svého osobního života a snad se to bude vyvíjet čím dál lépe:)))

      Vymazat
  4. Luci, natřením všeho na bílo se nikdy nic nezkazí :) Jana

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá skvěle. Schody v interiéru jsou zajímavým detailem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji moc! Byl to sen je natřít na bílo a snila jsem o tom dlouho, ale nejvíce si cením, že jsem měla možnost zrealizovat to! A jsem na ně zdravě pyšná:))

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living