úterý 2. září 2014

2.narozeniny

...blogu!
Nevěřila bych, že v blogování vydržím tak dlouho! 
Baví mě to!


Vy víte já vím, že severský styl je mému srdci nejbližší a jsem ráda, že jsem se v tomto směru a hledání našla a posunula zase o kus dál. Myslím o velký kus dále. 

Kdyby nebylo začátku nebyla bych dnes tady! 


A taky nesmím zapomenout na Vás, na Vaše komentáře, nápady, rady! 
Je mi tady s Vámi moc krásně:))
Vám všem patří velké poděkování! 

Raduji se z věcí, které jsou pro většinu lidí zcela automatické...

Miluji venkov,přírodu, zvířata, ty nejednodušší věci, zahradu, beru život tak jak přichází a nad hlavou mám sny... A o tom všem se snažím blogovat.

Tak tedy...
Milý blogu krásné narozeniny! 

S chutí do dalších blogerských let!
LWL 

20 komentářů:

  1. Milá Lucko, blahopřeji k blogovým narozeninám a přeji spoustu tvůrčích nápadů a mnoho krásných slůvek a fotek. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Rijo děkuji za krásné přání a já doufám, že i nadále bude blog plný nápadů a milých slov. Krásné babí léto. L.

      Vymazat
  2. všetko naj Luci...teším sa na ďalšie príspevky, Maca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko děkuji moc! I já se těším:)) Krásné babí léto. L.

      Vymazat
  3. Lucinko...gratuluji k narozeninám a přeji spoustu dalších blogerských úspěchů a úsměvů.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji, přesně tak... bez úsměvů by to nešlo! Jen ať jich je přehršel nejen tedy úsměvů, ale i radostí z obyčejných věcí, o kterých můžu psát a fotit:) Krásné babí léto. L.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Blog děkuje!!!! A taky doufá, že nezklame a bude i nadále plný krásných okamžiků a malých či velkých radostí. Krásné babí léto Marky. L.

      Vymazat
  5. Přeji, ať tu oslavíme i 2 s 0 = 20:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko tak to bych si přála i já:)) Sice je zatím v plenkách, ale uteče to jako voda a za chvíli může slavit plnoletost. Krásné babí léto. L.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji blogerko!!! Krásné babí léto. L.

      Vymazat
  7. Gratulace velikáááá.....ať nás stále příjemě překvapuješ, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári jen příjemně jinak by to, ani nešlo:)) Kdo by na blogu chtěl vidět něco nepříjemného... nikdo! A děkuji moc! Krásné babí léto ať se krásně se šediváčkem chodí po lese. L.

      Vymazat
  8. Krásné Luci, taky moc gratuluju a těším se na další příspěvky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já se těším z vašich komentářů a to převelice!:) Děkuji slečno či "paní" ? Architektko:)) Krásné babí léto a ať se nápady co se týče vašeho bydlení jen hrnou:)) L.

      Vymazat
  9. Lucka, prajem naďalej veľa krásnych príspevkov a kreatívnych nápadov. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko děkuji mnohokrát:)) Pozdrav posílám:))

      Vymazat
  10. Mila Luci..ja propadla nyni insta..ale i diky zavade na blogu jsem musela prestat.Ale je fajn se posouvat dal a pokud bys navstivila IG...rada te uvitam

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Kači někdy chodím na čumendu, ale instagram nemám, neboť můj telefon nechodil do školy:)) s novým přijde i instagram:)) Pá L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living