pátek 5. září 2014

Zahrada

Prima pátek, 
Na programu minulých dní byla jednoznačně zahrada. Kdo by se také chtěl dívat na plevel ve skalkách, neposečenou trávu, sousedovi desetimetrové bodavé liány z ostružin, které se vehementně snaží přes plot dostat k nám na zahradu.

V rámci svých možností a možnostmi počasí jsem to vzala z "gruntu"...


Vše odstartovala levandule... 
Jak něco nového do zahrady přibude máte najednou pocit, že to "ostatní" chce trošičku poupravit:))


Například...
místo před lavičkou...
Doposud plevel a sem tam kámen... 
A nyní...


To, ale není vše...
L v roli dlaždice tentokrát s přírodním materiálem... 
Nejprve jsem chtěla "vydláždit" jen místo před můstkem třemi kameny, ale znáte to...
Když je energie, chuť do práce pokračujete nesměle dál:)) 

Cestička prošla i kontrolou:)) 



Nejraději mám své vlastní nápady, kde, co a jak by to vypadalo u nás doma... kdyby...


Práci na zahradě beru jako terapii bez vedlejších účinků! Člověk je sice po větší fyzické práci unaven, ale ten pocit z výsledku je k nezaplacení!

Pomaličku zabydluji terasu spolu s babím létem... 
Tentokrát bílým vřesem!


A taky samozřejmě krásně zelené jehličnany, které jsou zelené po celý rok!


Tento je umístěn na špalku opatřeným černým nátěrem...



Tohle je jen malý kousek zahrady, na kterém jsem pracovala...
Vždy si řeknu, že až skončím na konci zahrady klidně se můžu vrátit na začátek... Ale neměnila bych! Já jsem se totiž pro zahradu narodila:))

Mějte příjemně strávený víkend a díky za Vaše milé komentáře, které mě vykouzlí úsměv od ucha k ucha, takže je to i zdraví prospěšné:)) 

Lucie

4 komentáře:

  1. Luci nádhera .... jojo znám to, na jednom konci skončím a můžu začít od začátku:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Co si budeme povídat :)) Těší mě už ta samotná cesta od A po Z až k finální podobě:) A děkuji!

    OdpovědětVymazat
  3. Me povidej..mame 2000 m zahradu a vse se vice mene musi opecovavat..ted me zabere nwjvic casu sber jablek..ha ha.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsme na tom stejně:)) Ale jablka letos nemáme, což je škoda:)) dala bych si jablečný cider:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living