středa 1. října 2014

Kytice

Dobré dopoledne tomu, kdo dnes zavítal ke mně na blog:)) 
Poslední dobou jsem časově "převrácená" v jisté časové záludnosti:)) Celý den se jen tak ploužím jako bludná duše. Vše mi trvá celý den a nejsem s ničím hotova, energii nabírám až kolem třetí ráno. Uklízím, přeorganizovávám nebo si jen tak čtu či skládám básně! V tu hodinu mám snad nejvíce energie, které si v tu chvíli cením a náležitě využívám. Doslova ožívám z mrtvých. Snad se co nevidět vrátím do původního stavu:)) Kdy v noci budu spát a ráno ožívat:))

Dnes v noci jsem si četla sbírku básní od K.J.Erbena -Kytici! Ráno jsem se pobavila, kdy jsem otevřenou knihu spatřila na druhém polštáři:))  Výborný prostředek jak usnout!:)) 


 Knihu mám po své prababičce za 4,88 Kčs.
Sice mám ve své knihovně novou, ale k této mám vztah! 


Však lépe v mylné naději sníti, 
před sebou čirou temnotu, 
nežli budoucnost odhaliti, 
strašlivou poznati jistotu!
                                                                úryvek z Kytice  

Mějte krásný první říjen v náručí plných barev
Lucie

2 komentáře:

  1. Já miluji Kytici...všechny balady. Moc ráda je předčítám svým žákům.
    A neboj, i já mívám období nespavosti, ale přejde to. Jednou jsem měla půlroční takové období.
    Pa a hezký den, Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living