neděle 19. října 2014

Říjen

Po týdnu Vás opět zdravím!
Říjen je pro mě měsícem plného zvratu. Událo se tolik věcí. Příjemných i těch méně příjemných, energie střídala únava a naopak, radost střídal smutek a někdy smutek vystřídala radost. Velkou roli zde hrálo odhodlání jít. A já jsem za to všechno zkrátka vděčná! Taky, že mám být na co! Posunulo mě to zase o kus dál a já zase blíže poznala samu sebe. Vážím si sebe, protože jen já vím, kdo vlastně jsem! Pro Ty co mě znají osobně jsem andělem. 


Fotím to v čem vidím krásu, skládám, natírám a taky sním, v mezičase uklízím nebo peču muffiny, vzpomínám, ale i plánuji ... a taky stavím vzdušné zámky!
Čas od času unikám realitě...
...skrze fotografie:))



"Překážky se stavějí do cesty obyčejným lidem proto, aby se z nich stali lidé neobyčejní"

"Jako olivy vydávají nejlepší olej, když se nejvíc mačkají, tak umělec vytvoří nejlepší svá díla zatímco se nachází na samotném dně bytí"


Mějte krásný podzim třeba v přírodě nebo s hrnkem něčeho dobrého doma pod dekou!
A buďme rádi za osoby, které nám přijdou do cesty, i když se zdrží jen na chvíli :))
I tak je to dar!
Lucie

6 komentářů:

  1. Luci , krásne slová...prajem krásny týždeň...

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Marcelko vážím si toho! Taktéž přeji pokud možno klidný pracovní týden:))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný příspěvek...slova pohladila duši.Krásný týden
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věro vážím si každé odezvy! A jsem za to nesmírně ráda. Hezký týden.L

      Vymazat
  4. Jojo.... ten citát o překážkách na cestě. .... dnes je u mně hodně aktuální. .... trošku se něco začalo dařit. ... a hned mě hodilo pár lidí do cesty hnusnou pomluvu. ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, pomluvy tady budou neustále, ale kdo zná pravdu více, než právě my. Lež může oběhnout půlku světa zatímco pravda si teprve obouvá boty:)) Cesta bez překážek není tou správnou cestou. Je třeba jít, protože každý kámen na cestě zůstane kamenem a my se mu jen vyhneme nebo zakopneme, ale musím vstát a jít! Hezký podzim! L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living