pondělí 2. září 2013

1. narozeniny blogu

Dnes je to rok co jsem začala psát blog!… Nemůžu tomu uvěřit… Jako by to bylo včera…

Psaní blogu mi dalo hodně… spoustu inspirací, virtuálních přítelkyň, zajímavých témat, konverzací a nejen to... Ten čas strávený tady mě prostě baví! Jsem ráda, že i já se můžu o mé fotografie podělit s Vámi. 


Bez Vás by to nešlo... Jste hnacím motorem dalších příspěvků 
Proto dnešní příspěvek patří Vám všem, kteří se tu zastaví a odmění mě komentářem
Velké DÍKY! 


Za tu dobu jsem napsala 156 příspěvků, 30 pravidelných čtenářů, 523 Vašich komentářů, které mě těší ze všeho nejvíce, přes 13600 zobrazení stránky... a mnoho dalšího... 
Zpět k dnešnímu příspěvku...

Dnes jsem si koupila cypřišek. Nová dekorace na poličce... taková podzimní... 
Polička už potřebovala oživit...
Cypřiš, lucerna

Do misek jsem místo citrónů umístila malé bílé jablíčka od Šárky... 

V miskách dělají parádu...
Krásný den
Vaše 

12 komentářů:

  1. přeji hodně nápadů a dalších inspirativních příspěvků:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Market díky:) nebýt Tebe asi bych na blog nikdy nepřišla... Jsi mou velkou inspirací... Pá L.

      Vymazat
  2. Gratuluji. Přeji ti spoustu nových inspirací.

    OdpovědětVymazat
  3. Jee,tak mame blogove narozky jen o tri dny,ja neodolala a usporadala malou soutez,tak snad potesim.
    Jinak tobe a hlavne i tvemu blogu preji nadale tu smou pohodu,kterou blogovy svet dava a zadna negativa,ktere take muze davat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači díky moc:) Blogování mě i nadále baví a to je dobře:) Pá L.

      Vymazat
  4. Lucko k prvním narozkám spoustu krásných námětů,foteček a potěšujících komentíků,vše nej :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, také gratuluji k 1. výročí blogu. Přeju hodně krásných foteček a moc spokojených čtenářů.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné ráno Maruško, moc děkuji za milá slova. L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living