pátek 23. května 2014

Na houpačce

... nyní trávím nejvíce volného času.Nejen na ni, ale celkově venku na zahradě či v přírodě se psem. Využívám dosytosti krásného počasí. Pár střípků z jednoho takového odpoledne:))

Třeba si jen tak listuji v mých oblíbených citátech




Na terase je nyní nejlépe! 
Zůstávám sedět, až do večera dokud nezačnou létat chrousti... 
to je dobré znamení, že žijeme v čistém prostředí (teda, alespoň si to myslím:)) )

Obvykle tu i obědvám, svačím nebo večeřím:))






Celý den zakončen vidinou západu slunce 
No není to nádhera?
Prima pátek a celý víkend!
Lucie

12 komentářů:

  1. Luci užíváte si to spolu s pejsánkem báječně :o) Měj krásný víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užíváme a jsem za to ráda:)) Také přeji hezký víkend:))

      Vymazat
  2. Tak jsem se skoro trefila.
    To je pohodička na terásce (na houpačce), ještě chybí ty super pruhované šaty a slamák.

    Pěkný den, Luci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti dnes si se trefila na sto pro... měla jsem je na sobě, tedy až na ten klobouček:)) Hezký víkend :))

      Vymazat
  3. Teda ty máš veget .... celý den na houpačce .... no, o tom si můžu nechat jen zdát:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko jak, kdy:)) Za to potom nestíhám:)) Ale těším se, až si odpoledne sednu ven:)) Hezký víkend.

      Vymazat
  4. Krásné fotečky, loupačku bych si časem taky přála :) Taky teď vegetíme celé dny na terase nebo na zahradě, tohle počasí zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami nevím co se se mnou děje, ale nyní trávím více času venku než, kdy jindy.. a to mám prosím ráda podzim a zimu:)) Hezký víkend želám:)) L.

      Vymazat
  5. Mít vlastní zahradu je můj sen, ale vím, že sny se plní, tak se jednou taky snad dočkám :-) Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro určitě:)) Já nepřestanu v duši děkovat, že žiji tam, kde jsem chtěla žít včetně zahrady:)) Také přeji krásný víkend:))

      Vymazat
  6. Nádherné, takový relax na houpačce a s knihou - to mám moc ráda, škoda, že se mi toho dostává jen sporadicky. Ale aspoň si to pak užívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá chvilka odpočinku je vždy vítaná:)) Hezký víkend, L.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living