úterý 26. července 2016

Green plant

Poslední dobou se více obklopuji rostlinami. Chci je mít po celém bytě. Líbí se mi v interiérech. Musím je mít zkrátka na očích.Kupuji nové.Nejraději mám ty čistě zelené bez květů k bílé se totiž náramně hodí a nikdy se neomrzí! Má sbírka zelených rostlin zdaleka nekončí! Rozhodně jich bude víc! 


 Má nová radost ta ze srdíčkovými listy! 


Baví mě se o ně starat, pečovat a zalévat. U mě se nemůže stát, že by rostliny  trpěly žízní někdy je to naopak! :) Užívejte léta! 



5 komentářů:

  1. To je krásně vzdušné.)
    Určitě se tam rostliny mají moc dobře

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie moc pěkné.Ta bílá se zelenou působí tak svěže:))Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Bude. Hlavně v zimě, kdy se to venku nezelená. To je kupuji nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  4. Luci nádhera, k bílé se zelená náramně hodí! Tvé bydlení mi připomíná můj oblíbený blog Oma koti valkoinen, kde bílou právě doplňuje zeleň. A hlavně to, jak je stále neuvěřitelně nadčasové! Taky zeleň miluju a spíš přelévám, což je někdy na škodu, ale snažím se to redukovat :-D.
    Měj se moc krásně

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas a za Vaše komentáře, které díky nim jsou další motivací k psaní tohoto blogu. Lucie White Living